torsdag den 28. juli 2016

Restferie ....


Ferien er ved at være brugt op.
Hvor blev lige de 3 uger af ?

Her den sidste uge har vi været hjemme.
Rigtig afslappende,
har kun lavet det vi gider.

Jeg har strikket en hel del forskelligt.
En masse prøver, i forskellige garner.

Jeg har osse leget med farvesammensætninger.


De første blev ikke som forventet,
så pille op, igen og igen ;o(


Jo mere jeg kikker på det,
jo mere i tvivl bliver jeg.

Så måske skal jeg bare tage en beslutning .. ;o)

Det skal alt sammen være klar til Kreative Dage.


Jeg glæder til at møde rigtig mange af jer.
Kom forbi min stand og sig hej.
A-1548

eller på Scene 3 kl 11.30, alle dage.

Foreløblig Program

I løvet af næste måned udlodder jeg 2x2 billetter.
Så hold øje med bloggen.









1 kommentar:

  1. Det værste ved ferien er, at den får en ende. Men dejligt at kunne se tilbage på hyggelige dage - og kreative dage ret forude.

    SvarSlet