Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 10. juli 2016

Så blev det ferie.



Der er sket så meget i den sidste måned.

Både af det gode og sjov
men osse noget trist, 
noget der fylder rigtig meget i vores liv lige for tiden.

Det sidste vil jeg ikke uddybe lige nu
og da det er jo meget vigtig at holde fast i alt det gode og sjove,
ja, så er det det jeg vil skrive om.

Der har været WWKIP day.
Det gik hen og blev noget rod,
her i Esbjerg.
Vi havde søgt, og fået lov til at sidde på Torvet
men da dagen oprandt,
var hele Torvet pakket ind i fodbold arrangementer
og bum-bum musik.
Det var der ligesom ingen der havde fortalt os.
øv øv øv

Så det endte med at nogle blev på Torvet
og andre satte sig foran Garnhjørnet på Torvet.

Jeg havde ikke overskud til at blande mig i det.

Vejret var dejlig til at starte med,
men det blev koldt og blæsende senere 
og over middag duttede de fleste lige så stille hjemad igen.

Men en rigtig hyggelig dag,
med snak og strik.

Måske skal der "andre boller" på suppen, næste år.


Vi har haft banditterne på ferie i nogle dage,
Sol og vand ved Hjerting er et hit.

Det er bare en ren fornøjelse,
elsker de drenge :o)


Weekenden efter var vi i Frederikssund
og hjalp til, med at yngste og manden flyttede i nyt hus.

... og weekenden efter igen,
var jeg i Legoland med ældste og banditterne.

De små ben travede i 7 timer og ingen brok
Vi havde det super sjovt.




Jeg får da osse tid til at lege ind imellem.
Jeg har været igang med at lave finde farver og skrive mønstre.
Alt sammen til Kreative Messe i Fredericia i okt.

Så det må du vente med at høre nærmere om :o)


... og nu er det ferie.

Det trænger jeg virkelig osse til.
Perlargonierne er kørt på ferie 
og det skal vi andre osse i morgen.
I år en uge før jeg plejer.

Men til gengæld kan jeg holde fødselsdag herhjemme i år.
Det har jeg vist ikke prøvet i 5-6 år ;o)











Ingen kommentarer:

Send en kommentar