Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 7. august 2016

Osse lidt syning...


Jeg var i går i Stof2000 efter nåle
og kom (også) hjem med stof til 4 kjoler.

Jeg har fået lyst til at sy igen
og trænger virkelig til lidt nye klude.

.. og når mit shoppe-gen ikke er særlig udviklet
ja, så må man jo selv.
og så får jeg jo osse  lige præcis den længe og bredde som jeg ønsker.

Jeg har været igang med den første i dag.


Der skal røde kanter på ærmerne
og i ryggen er der en synlig rød lynlås.
Jeg ved ikke helt om jeg vil ha´ en rød kant i halsen
Tror måske det ligesom bliver "formeget"
Et rødt tørklæde eller et rødt smykke
er sikkert bedre. 

Du skal nok se den helt færdig..
.. måske i morgen.

Jeg er osse blevet færdig med to ting mere til
Kreative Dage.

Du kan få lov at lure,
bare lidt :o)








2 kommentarer:

  1. Hvor må det være dejligt lige at kunne sy noget til sig selv. Og så flotte stoffer, du har købt til formålet..

    SvarSlet
  2. Jeg det som dig, jeg er ikke vild med at shoppe tøj. Jeg har til gengæld fået syet fem nye sommerkjoler, og har lige købt ind til efterårskjolerne.
    Det er nogle skønne stoffer, du har købt

    SvarSlet