torsdag den 29. september 2016

Mormor igen !!


Mandag aften blev jeg mormor igen.
Denne gang til en lille pige.

Det havde faderen og jeg jo osse bestilt :o)

Lille dejlig Zoe.


Både Annie og Jon klarede fødslen med bravur.
på godt 6 timer !!

Jeg skulle ha´ været der,
men med den fart som de havde på
og jeg, der skulle tværs over danmark.
Ja, så nåede jeg kun til Odense,
da der tikkede en sms ind. 


Mormor knuselsker hende allerede.

Oliver ville vist hellere ha´ haft en fætter.

Kusiner har han 3 af i forvejen
og når man er 6 år,
er piger ikke det meste spændende. thi hi..

Så nu skal der strikkes i tøsefarver !! ...
.. men det må lige vente til efter oktober.

Der går stadig megen tid med den der messe :o)

.. og jeg er lige startet med trøjer til drengene....


... så Zoe må lige vent lidt.









7 kommentarer:

  1. Tillykke med det lille nye barnebarn :-)

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med den lille ny. Et dejligt billede af jer.
    Og god arbejdslyst frem mod messen.

    SvarSlet
  3. Tillykke med prinsessen, ja når de er så små kan de godt vente på mormor strik, det er værre med de store, de bliver vel let utålmodige ��

    SvarSlet
  4. Hjertelig til lykke med den lille pige.

    SvarSlet
  5. Hun klarer sig nok også det første stykke tid uden strik ☺ tillykke med hende - du kan glæde dig til alt det pigestrik 😊

    SvarSlet
  6. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet