Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

fredag den 9. september 2016

Så er der kun en uge til Fanø Strikkefestival
og jeg er jo så heldig at jeg kan tage cyklen ned til havnen og med færgen over.
 
.... at vejret ser ud til at blive godt
....... at færgebilletten er blevet meget billigere
...... at der er gratis bus til Sønderho
...... at der kommer en masse jeg kender.
Ja, det gør jo ikke spor, vel :o)
Jeg glæder mig!
 
Jeg kommer helt sikkert om lørdagen og måske osse om søndagen.
 
Ellers så bruger jeg næsten al min fritid på at blive færdig til
i Fredericia i oktober.
 
Jeg har fået pakke strikkekits.
 
 
Jeg strikker og skriver,
strikker og skriver.
Der er nemlig en ny bog på vej.
Det er super spændende og rigtig, rigtig sjovt !
 
Men det tager altså rigtig lang tid.
Særlig når jeg selv strikker, skriver
laver layout og er fotograf.
 
Og så skal jeg osse være mormor igen til oktober.
Det er osse vildt, vildt spændende !!
 
Så der er masser at fylde min sparsomme fritid ud med.
Dejligt, ikke at kede sig .. thi hi.
 
Men så har jeg også besluttet at til efter oktober,
skal jeg til at strikke til alle mine børn og mig selv.
... og gøre lidt mere ved min blog.
 
Det er altså for lidt med 24 timer i døgnet ;o)
 
 
 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Så meget godt der sker for dig - spændende med nogen. Og dine kits ..
    Desværre kommer jeg ikke til Fanø i år - men et år må det da lykkes at få hilst på hinanden. Kan I have en rigtig hyggelig tur til Fanø - jeg glæder mig til at læse om jeres oplevelser :o)

    SvarSlet