Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

lørdag den 17. september 2016

Strikkefestival - Fanø

 
Jeg har haft en super hyggelig dag på Fanø i dag.
Ja, vi havde en hyggelig dag,
for manden min, tilbød selv at tage med. :o)
 
 
Dog gik han er tur i gaden
mens jeg gramsede garn.
 
Der var godt nok mange mennesker i teltet
og jeg bliver ret hurtig "mæt", når der er så meget af en bestemt ting,
på lidt plads.
Sådan har jeg det osse med tøjbutikker.
 
Men hold da op, hvor findes der en masser lækkert garn.
Jeg fik dog intet garn købt,
kun en strikkebog.
 
 
Der er et smart sæt - jakke og nederdel i bogen.
... og et par andre modeller, så den smuttede med i tasken.
 
 
 
Jeg mødte en masse af de "gamle" Strikkedyst deltager,
fik snakket og krammet
men glemte at få taget billeder.
 
Kun det her af Mette.
Som sædvanlig altid glad og farverig.
Skønne quinde.
 
 
Vi fik oplevet en masse andet end garn,
der skulle jo ligesom osse ske noget andet ;o)
 
Så en smut på Fanø Museum, blev der til.
 
Til sidst tog vi bussen til Sønderho,
gik lidt rundt og var en lille smut inde på Sønderho skole.
 
 
Se alle de her småbitte trøjer som hang hen op over døren.
Ihh, hvor var de søde.
 
 
 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Tak, for turen. Jeg kunne ikke finde tid til Fanø.
    Ja, det bliver hurtigt for meget med så mange mennesker, så tæt pakket sammen! Men vi vil jo også gerne se alt det lækre strik man kan fremstille... og samlet på en ø... hovedet er jo fuldt af gode ideer når man tager hjem igen.

    SvarSlet