Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

torsdag den 6. oktober 2016

Et lille kik


Det er altså vildt spændende det her.
Min bog nr. 2 er sendt til tryk......

... jeg kan snart ikke vente på at få den hjem.

Den bliver sat til salg på Kreative Dage i Fredericia
og derefter kan den købes i forskellige garnbutikker rundt om i landet
og selvfølgelig osse hos mig.

Nærmere oplysninger følger.

Jeg har stand A-1548 på messen.
Så kom endelig forbi og sig hej !


Lille Zoe vokser og trives.
Her er hun i mormor strik, en alt for store trøje .... endnu..,
huen som passer
og mormors legetæppe.

Om man er stolt ... :o) .. ja,da!

Nu glæder vi os til at se hende igen om en uges tid.
og ny trøje er på vej, som forhåbentlig passer bedre.


Efterårs ferien nærmer sig.
Vi tager til Sverige og ældste datter og familien kommer forbi.
Så banditterne holder ferie hos morfar og mormor i 4 dage.

... om vi glæder os, JA DA :o)












... der kommer nærmere oplysninger .

3 kommentarer:

  1. Hvor er det bare spændende ! held og lykke med udgivelsen. Desværre kommer jeg ikke til Fredericia - men på et tidspukt må vi da rende på hinanden :o)

    SvarSlet