Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

onsdag den 21. december 2016

Glædelig jul og pauseindlæg



Der er sket en masse her i efteråret.
Jeg havde 3 meget skønne dage på Kreative Messe i Fredericia.
Mine bøger solgte fantastisk godt og jeg fik snakket med en masse strikkere.


Jeg har medvirket i en advendstudsendelse på TV Syd sammen med Mette, 
der var med i Strikkedysten 2.

Nu kan der vist heller ikke koges mere suppe på de dyster.

Men mægtig sjovt har det været
og jeg har lært en masse søde mennesker at kende.


Zoe den skønne lille pige,
bliver stor, næsten 3 mdr nu.


Oliver havde fernisering sammen med hans o-klasse ....


... og lillebror Elliot, viser sig at være en udmærket barnepige, til sin lille kusine.


Jeg får en del strikket og en masse andre ting.

Men lysten til at skrive på min blog er desværre meget lille.

Så jeg tager en pause og ser om lysten skulle komme tilbage igen.

... om ikke andet, så måske til sommer.
Da går jeg nemlig på efterløn.
Ihh hvor jeg glæder mig til at få mere tid til alt det sjove.

Så indtilda kan du følge mig på Instagram 

Du kan finde mig som 
strikkeirene


GLÆDELIG JUL TIL JER ALLE !

4 kommentarer:

  1. Sikke dejlige unger du har omkring dig!
    Hvor er der mange bloggere der går over til Instagram. Lidt ærgerligt. Begge platforme har deres fordele...
    Jeg vil følge med på Instagram og håber du får tid og lyst til at skrive igen...
    Rigtig glædelig jul og godt nytår til dig og alle omkring dig.

    SvarSlet
  2. Ja nogen gange når vi bare ikke alt det vi gerne vil.
    Synes det er lidt ærgerligt at flere og flere vælger Instagram, de hurtige billeder, ja men mangler mennesket bag, som man kan mærke på bloggen. Håber du kommer tilbage her.
    Rigtig dejlig jul til dig

    SvarSlet
  3. Hej Irene - vi ses på instagram - men jeg kommer nu til at savne dig herinde. Ser frem til du igen får tid og overskud. Efterløn lyder bestemt ikke dårligt. Den strikkedyst har nu kastet meget af sig - rigtig spændende for dig. Rigtig glædelig jul til dig og din familie.

    SvarSlet
  4. Tusind tak! Det har været rigtig hyggeligt at følge dig her på bloggen og læse dine mange indlæg. Håber, du bliver glad for livet som efterlønner med mere tid til håndarbejde og din familie - kan kun anbefales! Glædelig jul. Vi ses på Instagram.

    SvarSlet